Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2021 16:09 - Формула за събиране на разпилени душевни фрагменти
Автор: luckyraya Категория: Бизнес   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всеки от нас по различни причини е разпилял във времето и пространството частици от душата си. Съответно у нас има частици от душите с които сме се срещали. За да съм по ясна ще дам пример: често казваме на някой: „Винаги ще нося частица от теб в сърцето си“, „Не мога да забравя ….“, „Разби сърцето ми“, „Разкъса душата ми“ и други подобни. Оставяме части от душите си не само при общуването си с други души, правим го и когато се привързваме към места и вещи. Това може да ни се случи по наша воля, когато го правим съзнателно. Може и по волята на друг. Тези липси от душевните ни фрагменти може да ни правят зависими  или да се чувстваме като обсебени и така сякаш изпълняваме чужда воля.

За да бъдем Цялостни е важно да обединим всичките си душевни фрагменти. Предлагам ви формула, чрез която да го направите. ♥♥♥

Ето я: ♥♥♥

Тук и сега днес (дата), аз (име, дата на раждане и място)

Призовавам обратно всички душевни фрагменти на душата ми изгубени във времето и пространството. Връщам си обратно своята цялостност и сила. Точно тук и сега Връщам  всичко, което е Аз съм това, което Аз съм!

Аз съм Светлина!

Аз съм Любов!

Аз съм Хармония!

Аз съм Живот!

Аз съм цялостното си Аз съм!

Тук и сега, Аз съм действено, осъзнато намерение да бъда себе си! Аз съм! Аз съм! Аз съм!

Аз съм Цялото Аз съм! Обединявам с любов всички свои фрагменти.

Пречиствам ги, лекувам ги с любов и прошка със силата на Сътворяващия себе си Дух!

Аз съм себе си! Аз съм вечно присъстващия Сътворяващ себе си Дух!

С формулата се работи 9 (девет) последователни дни. Може да се чете на глас или да запишете гласа си и да го слушате и повтаряте шепнешком. Прави се по три пъти на ден. През следващите 3 (три) месеца наблюдавайте какво се случва с вашите усещания, мисли, чувства, взаимоотношения… Повторете практиката още два пъти. Или три пъти по девет дни с интервал от три месеца.

Например:

Ш  Стартирате на: 01.09.2021 до 09.09.2021 (вкл.)

Ш  Продължавате от 01.01.2022 до 09.01.2022 (вкл.)

Ш  И последно от 01.04.2022 до 09.04.2022 (вкл.)

💥 Аз съм РаЙа АеЙша от AstroPsyMag.

💥 Мога да ви бъда полезна като: таро консултант, треньор по личностно развитие,  изработване на лични талисмани за привличане на благодат и анализи на информацията съдържаща се в рождената ви дата. Правя това чрез срещи на живо, онлайн или изготвям писмени анализи.

💥 Можете да резервирате своето лично време за консултация или да направите поръчка за писмен анализ като се обадите на:

📞 +359 877 78 78 94,

или изпратите съобщение на:  lucky888@abv.bg

Ка да поръчате лични анализи или консултация вижте тук 💻 :

https://www.astropsymag.eu

image

 

 

 

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luckyraya
Категория: Новини
Прочетен: 207661
Постинги: 337
Коментари: 15
Гласове: 148
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031