Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2014 14:56 - ДЕСЕТТЕ ОСВОБОЖДАВАНИЯ
Автор: ge5 Категория: Хоби   
Прочетен: 2815 Коментари: 0 Гласове:
3



Архангел Михаил
(Рон Герман. На крилете на светлината) 

1. Освобождавам се от всякакви очаквания за моето духовно израстване и придвижване напред.

Всеки ден аз ще живея в настоящия момент, концентрирайки се върху установяването на хармонични отношения между моето тяло, разума, емоциите и моето висше „Я”.

2. Освобождавам се от всички съглашения с майка ми, баща ми, децата ми, съучениците, колегите, учителите, учениците и въобще с всички, които ме привързват към реалността на трето измерение.

3. Освобождавам се от всички мои погрешни разбирания за любовта, радостта, света, хармонията, безопасността, изобилието, творческите способности, жизнените сили, здравето и благополучието, стареенето и смъртта.

4. Освобождавам се от задължението си да спасявам света или когото и да било в него. Осъзнавам, че моята мисия е: Да си призная, че съм Майстор в живота и да бъда жив, любящ пример за всички, без да очаквам нищо от никого.

5. Освобождавам се от всичко в миналото си и от клетъчната памет на моята телесна форма.

Ще изискам дадената ми от Бога красота, жизнеспособност, здраве и благополучие, знаейки че това е моето естествено състояние на битието. Аз трябва само да следвам приятелските подтици на Духа, за да реализирам това съвършенство.

6. Освобождавам от всички чужди очаквания относно моите творчески способности и дела. Аз работя и творя за собствено удоволствие. И знам, че моето изобилие идва от Духа, а не от вложените от мен усилия. Трябва само да вярвам, че заслужавам всичко това.

7.Освобождавам се от властта на триизмерното правителство и установеността в живота над мен.

Те повече няма да контролират мен, моето изобилие и безопасността ми. Аз притежавам достатъчно сили за да осигуря безопасността си, да бъда абсолютно самодостатъчна личност и напълно да контролирам съдбата си.

8. Освобождавам се от всичките си останали кармични дългове и нехармонични енергии във всички мои тела: физическото, менталното, емоционалното и астралното.

Аз вече разрешавам всички ситуации леко и изящно, и се разширявам в Светлина, за да се присъединя към съ-творяването на Рая на Земята.

9. Освобождавам се от всички грешни понятия относно способността ми да черпя знания, мъдрост и уместна информация от Духа и Висшите Сфери.

Аз черпя нови знания и мъдрост за да се уча, израствам и служа за жив пример на заобикалящите ме.

10. Освобождавам се от всичките си очаквания спрямо другите хора и повече няма да ги осъждам, защото знам, че всеки е заел своето място в света и се намира на собственото си ниво на еволюция.

Аз дарявам на всички любов и подкрепа, но предлагам информация само тогава, когато ме помолят за това, защото разбирам, че моята истина не е задължително да е истина и за другите.

Източник: http://espavo.ning.com/profiles/blogs/10-492





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ge5
Категория: Хоби
Прочетен: 744742
Постинги: 117
Коментари: 270
Гласове: 555
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031